Jak pohodlně splácet?

Pravidelné splátky si ve své bance nastavte pomocí trvalého příkazu. Banka pak k určenému datu odešle splátku automaticky a vy tak budete mít o starost méně. Datum splátky doporučujeme nastavit nejlépe tři dny před termínem splatnosti. Převod mezi bankami může totiž trvat i několik dní.

Komplikuje se vám splácení?

Víte, že nebudete moci odeslat splátku včas? Kontaktujte nás na zákaznické lince 800 66 99 99. Náš finanční poradce s vámi projedná vaši situaci a navrhne optimální postup řešení. Umíme najít východisko i v náročných a zdánlivě těžko řešitelných situacích.



Co dělat, když...

Spojte se s námi na čísle 800 66 99 99 (Po-Pá 8-17 h) a sdělte nám vaši představu o navýšení úvěru/půjčky. Projdeme spolu všechny možnosti a najdeme optimální řešení. Každého klienta posuzujeme individuálně.

Našim klientům se snažíme vycházet maximálně vstříc. Všechny možnosti s vámi rádi probereme na naší zákaznické lince 800 66 99 99 nebo svou situaci popište písemně a odešlete v e-mailu na info@bonacredit.cz

O jakýchkoliv změnách nás bez zbytečného prodlení informujte na naší zákaznické lince 800 66 99 99 (Po-Pá 8-17 h) nebo e-mailem na info@bonacredit.cz.

Kontaktujte nás na zákaznické lince 800 66 99 99 (Po-Pá 8-17 h). Náš finanční poradce s vámi projde vzniklou situaci a navrhne optimální postup řešení. Zpravidla se s klienty domluvíme na náhradním termínu úhrady. Každý případ však posuzujeme odlišně.

Předčasné splacení úvěru či půjčky není žádný problém. Stačí nás informovat písemně předem, abychom vám mohli vypočítat výši předčasné splátky. Bez písemného oznámení o předčasném splacení úvěru/půjčky budou případné přeplatky na jednotlivých splátkách započteny na nejbližší následující splátky. Předčasné splacení úvěru nebo půjčky je zdarma.

U spotřebitelských úvěrů je možné bez uvedení důvodů od smlouvy písemně odstoupit, a to v zákonné lhůtě 14 dní od podpisu.

Po řádném splacení úvěru nebo půjčky končí smluvní vztah (ruší se zástavní právo). Není potřeba dělat nic. Na vaši žádost vám můžeme vystavit potvrzení o doplacení.

Bez zbytečného prodlení nás informujte na naší zákaznické infolince 800 66 99 99 (Po-Pá 8-17 h). Jsme připraveni projednat vzniklou situaci a najít nejvhodnější řešení ve vašem nejlepším zájmu.

Zesplatněním ztrácíte základní výhodu úvěru – tedy možnost splácet svůj dluh v pravidelných měsíčních splátkách. Zesplatnění je uplatňováno v souvislosti s porušením smluvních podmínek (např. klient přestal splácet) a znamená vznik nároku věřitele na okamžité uhrazení celé dlužné částky. Kontaktujte nás! Zavolejte okamžitě na naši zákaznickou infolinku 800 66 99 99 (Po-Pá 8-17 h).

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Kontaktujte nás na naší zákaznické infolince 800 66 99 99 (Po-Pá 8-17 h). Jsme připraveni s vámi projít vzniklou situaci a pomůžeme vám najít nejvhodnější řešení. Ke všem vzniklým situacím přistupujeme individuálně.